BLOG DITUBUHKAN PADA ---> "18/4/2011" DI KOLEJ KENANGE K103 SHAH ALAM DAN COMPLETE JAM 5AM

Cikgu Sayang Kamu

Monday, 18 April 2011

TOLONG BALAS!!

Assalamualaikum...

tadi saya jalan..jalan...lepastu saya terjumpe surat cinta..macam surat cinte anak murid cikgu..tegelak2 cikgu tgok...hmmm...lain kali nak becinta bia betui2 matang..kali tak matang jd camni la.(sambil gelak guling2 atas sofa)

4 Anak Murid Conteng Papan Hitam:

ridoma said...

haha speechless.. nasib baik dia tak taruk bedak daqlam lipatan surat tu..
pelikkan budak perempuan bagi surat kat lelaki? haha pape pun tahniah kepada lelaki tersebut kerana ada peminat yang kuat jeles dan anggap cinta semudah menukar baju..

aza xylostella said...

saye bace surat 2 smbil minum air.. hampir2 nk tersedak jek.. haha... budak2 skrg je dah mcm nie...

Nurul syahirah (-_-) said...

hehehe.... terbaikkkk la.... hehehe

ibunaznoy said...

la ni blog baru zue rupanya,td dah dtg sini tp xprasan,hehe..all da' best!!