BLOG DITUBUHKAN PADA ---> "18/4/2011" DI KOLEJ KENANGE K103 SHAH ALAM DAN COMPLETE JAM 5AM

Cikgu Sayang Kamu

Monday, 18 April 2011

Cinta Itu Buta KAN...



saya rase...cinte itu tersangat la buta...kalu time berkaple..segalnye indah bagai diawangan..psangan kentot pon dikatakan...
"takpe....takkn nak tgok yg elok je kan..sesekali nak gak tgok yang tak elok dr ayg/abg"

ceh..kalo kett busuk,busuk la jugak....

then kalo bcinte ni....indah je...rase best je...sammpai tinggal solat...sebb nak tunggu awe..pasangan sampai lambat on ok jugak aku engat lg ustaz aku cite..dia kate dia penh nampak kaple ni...pakwe dia smpai lambat sbb baru bgun tido. au tk tau la dia mandi ke tak. tapu ustaz cite taik mat byk...

dengan sipat kibuan ...si awek ni lap la taik mati si pakwe..eee..yerkk!!!geli kowt!!kalo ye pon syg jgn la sampai macam tu...gei kot...kalo da jd lak...amboi!!!demand nak wangi2 jek

mmg cinte itu bute....so..sebelum anda buta kerana cinte..cepat2 la celik ye....





3 Anak Murid Conteng Papan Hitam:

darxniq said...

kapel skrg x macam dulu...smpai solat pon sggop ditinggalkan..:)

αωαи иαиσ said...

hahaa ;) cinta ini hnya stu permainan.. cinta yg btol2 lps kawen n cinta yg abadi kpd ALLAH.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bila bercinta ni...kita akan terikut2 dgn perangai pasangan.sebab tu kena cr yg baik dan blh membimbing..klu cr yg kaki tak solat..mmg ke nerakalah kita.klu cr yg tak suka bertudung..tercabutlah tudung kita..kan cikgu!