BLOG DITUBUHKAN PADA ---> "18/4/2011" DI KOLEJ KENANGE K103 SHAH ALAM DAN COMPLETE JAM 5AM

Cikgu Sayang Kamu

Sunday 1 May 2011

Perempuan Mmg suke bear kan??mengaku je la....


perempuan oh perempuan...da name pon pompuan...kene selalu dimanje...hahha...kidding2...geli plaksss saya....okeh...rini jom cite pasal en rabbit kesayangan saya. sape dia?yeaahhh..bear kesayangan saya..sape bg?

mestilahhh.........
/
/
/
/
/
/
SAYA BELI SENDIRIK!!!!

takde sape sudi beli tok saya...so saya beli sendiri....
wane oren yang buntal comel,gemok.yang sedap diplok ni..saya beli tok saya diri..best tido ngan dia taw.lembut bile diplok..hahha....jgn jelez ok..terutamanye yang laki tu...

 
yang kat bawah ni plak..saya beli tok adik kesayangan saya...baik tak saya?kakak contoh kan ni?(tetibe puji diri snediri)

so..this is the best couple for this year.please vote for me

p/s:so kepada en pakwe..kalau nak tackle pompuan kene la cepat2 la teddy bear jgn sampai dia merajok dia pi beli sndiri pakai duit dia.









11 Anak Murid Conteng Papan Hitam:

~..Lesung Batu..~ said...

wahhhh cumel~ suke bear jugak...=)

meh la baca entri baru siyes malu giler time interview tadi...T_T

mcm ni lah said...

tu bukan bear tu bunny ler,.. ermmm

mcm ni lah said...

tu bukan bear tu bunny ler,.. ermmm

najihahfara said...

yang warna purple tu cntik...hihi..

Unknown said...

sian kat ko eh..takder yang nak belikan untuk ko ke..

Raihana said...

aah!bear besar2 lagi bes..
sedap nak peluk..
huu
^^

Hero Ummi said...

skrg ni lelaki pun ade bear jugak..~ ;)

Gary Asip said...

hahaha ye kowt...hihi.. btw, dah follow yer...

Areyoudys said...

as salanm..
alahai.kiut jer entri ni.
jadi, cepat2 beli teddy bear.
aik> bantal tamau?
huhu

Cik Tim said...

haha..betul2. skurang2nya kak zue beli utk sndiri. sy beli sndiri pn x.. xminat sgt. hehe..

yaya said...

haha true! bile da hug a bear memang susa nak avoid that blossomming feelings in the heart. ngee <3 tapi2 i cant slp wit a bear. kinda scary kot. keh3