BLOG DITUBUHKAN PADA ---> "18/4/2011" DI KOLEJ KENANGE K103 SHAH ALAM DAN COMPLETE JAM 5AM

Cikgu Sayang Kamu

Wednesday, 20 April 2011

Tips Melupekan Seseorg Care Cikgu Cinta



oh sgt susah nak melupekan seseorg. kali ni saya nak aja murid2 cara melupekan seseorg ikut cara cikgu wokeh. cara emotinal lg beremosi.layannn........

CARA HALUS
cara ini amat mudah. bukan menggunakan makhluk halus!!!tapi menggunekan cara2 cara yg halus tapi saket hati.ok katekanlah kowg jumpe pakwe kowang ni. opsss!!!ex pakwe...mase tu la kuakan handpone kowg. jalan dengan lenggang lenggong sambil pegang fon dan ckp

"b....u kat mane..lame tau..i tunggu..ummmmuaahhhhh!!!!!i rase panas kat sini...ader mamat bangla sebelah i tau.."

AMARAN:  sila vibrate mase nak melakonkan watak itu. takot kantoi macam cikgu dulu. handpone bebunyi la plak...hahhaha


CARA KASAR
bukan beerti kowg tumbok dia tau..oh tidak..cara kasar cenggini...korg pure2 salah send msg. kowg bg msg

"abg!!u katne?jumpe tempat biase. parents i da siap. pakai lawa2 tau syg"

AMARAN:make sure time tu kowg da ader empunye tau. kang kalo kantoi single payah.ump cikgu tak penah wat camtu tapi cikgu penah wat macam cara kat bawah ni


CARA KURANG HAJAR
incase ex korg kol balik.korg angkat dan lafazkan dengan kalimah yg betoi2!!!!

"hello...hello...(pura2 macam tak dgr.)sapa ni...tak dgr la"

then tettttttttttt!!!!korg letak tepon tros!!!!


CARA PALING AFDAL
cara paling manje?bukan dengan cara meraih perhatianye semula. tapi dengan cara??ha cikgu  penah praktikkan . tapi cikgu rase best kalo kowg wat gak . pg kedai selalu dia lepak. then order

"bang. kenal tak si tettttt............sy nak order nasik goweng. tapi abg buat bg masin kaw2..then letak cilli pedas2.kalo boleh blend je cili tu. takpe sy bayar. nnti tolong bg kat dia ye"

hahhahah...yes!!!!sy sgt kejam...sila la jgn jd GF future sy. sebab su suke kenekan owg :P

3 Anak Murid Conteng Papan Hitam:

JIJI YU said...

cam penah bace entry ni kat blog zue dulu2..ahahhaha..ni zue ke..heheh

Oopss..Cikgu Cinta said...

ahahhaha...aku lempang ko kang...pure2 tak kenal aku la tu huhu.aku mls aku kopi paste jek hahah

Nurul syahirah (-_-) said...

ih...ih.... cm prnh baca je...tapi kat mna erk??? ce cite...ce cite...

statement yg last tu... bru je nk wat jadikan kak ipar....tapi suke kenekan owg la plak...nti duk buli adik ipar plak... hehe22 peacee!