BLOG DITUBUHKAN PADA ---> "18/4/2011" DI KOLEJ KENANGE K103 SHAH ALAM DAN COMPLETE JAM 5AM

Cikgu Sayang Kamu

Wednesday, 27 April 2011

sorry....da kecewekan awak..sy dapat SURAT CINTE dari secret admire....



maaf....saya dapat surat cinte...dia mmg ikhlas sukekan sy..selalu bg surat..letak bawah pintu bilik..tiap kali balik office....ader surat..dia soh sye pulangkan baju dia...saya tak tahu baju ape...sy tak kenal dia....betulkah dia suke kan saye???sila lihat surat cinte yang sebenar benarnye.....sy tekejut sampai sy tekoyak surat tu sy buat..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'





SILA KEMBALIKAN BAJU TRACK

PERINGATAN KALI KEDUA!!!

eja name abah  pon salah..ni yg nak marah ni

P/S:dulu mase sukol dia bg pinjam bg kolej b4 balik kg baru pulang heheh

7 Anak Murid Conteng Papan Hitam:

sweet stalker said...

haha, kelakarlah. ingatkan apa je..

iz said...

hehe..ooo,amik x nak pulang yer??

Nurul syahirah (-_-) said...

macam pernah baca entri ini?
kenap pic atas tu x boleh klik untuk besar?

jia said...

hahaha...
ingt btul2 td.. :)

sumaiyah_nda said...

sabor je la...;)

ymn said...

cikgu siti :)

man said...

cikgu koyak surat cinta sebab salah eja nama ke...